خانه وبلاگ صوت سنج دیجیتال با 30 تا 50 درصد تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی



صوت سنج دیجیتال با 30 تا 50 درصد تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی

صوت سنج دیجیتال با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی - مجموعه عظیم متروتیک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع صوت سنج دیجیتال را با ارزانترین قیمت در بین تمامی شرکت های تامین کننده تجهیزات اندازه گیری با 30 تا 50% تخفیف ویژه و متنوع ترین برندهای موجود در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات نحوه کار با دستگاه صداسنج-دستگاه اندازه گیری دسیبل-دستگاه آنالیز صدا-سنسور اندازه گیری صدا-دستگاه اندازه گیری فرکانس صدا-دستگاه صداسنج آنالیزوردار-دستگاه تراز سنج صوت که تخصص مجموعه بزرگ متروتیک می باشد خواهیم پرداخت.

صوت سنج دیجیتال با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی: متروتیک هم اکنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش عمده و جزئی انواع تجهیزات اندازه گیری فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع نحوه کار با دستگاه صداسنج-دستگاه اندازه گیری دسیبل-دستگاه آنالیز صدا-سنسور اندازه گیری صدا-دستگاه اندازه گیری فرکانس صدا-دستگاه صداسنج آنالیزوردار-دستگاه تراز سنج صوت خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع صوت سنج دیجیتال باضمانت اصالت و سلامت فیزیکی 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی آزمایشگاه ها و موسسات مختلف می باشیم.

صوت سنج دیجیتال با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی - مجموعه عظیم متروتیک همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع صوت سنج دیجیتال در خدمات شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه کار با دستگاه صداسنج-دستگاه اندازه گیری دسیبل-دستگاه آنالیز صدا-سنسور اندازه گیری صدا-دستگاه اندازه گیری فرکانس صدا-دستگاه صداسنج آنالیزوردار-دستگاه تراز سنج صوت با ما همراه باشید . ما در مجموعه عظیم متروتیک تمام برندهای حال حاضر انواع تجهیزات اندازه گیری موجود در ایران و جهان را برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع برند از صوت سنج دیجیتال را در مجموعه متروتیک بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

صوت سنج دیجیتال با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی :  صوت سنج دیجیتال را میتوانید از متروتیک خرید نمایید ما در مجموعه عظیم متروتیک با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش جزئی و کلی نحوه کار با دستگاه صداسنج-دستگاه اندازه گیری دسیبل-دستگاه آنالیز صدا-سنسور اندازه گیری صدا-دستگاه اندازه گیری فرکانس صدا-دستگاه صداسنج آنالیزوردار-دستگاه تراز سنج صوت توانسته ایم پایین ترین قیمت یعنی  با 30 تا 50 % تخفیف به مشتریان ارائه نماییم.  

صوت سنج دستگاهی است که قابلیت اندازه گیری پارامتر صدا بر حسب دسی بل را دارد. معمولا صوت سنج های موجود از نوع صوت سنج دیجیتال پورتابل بوده و نمونه های حرفه ای آن قابلیت آنالیز صوت (آنالیزور صوت) و ذخیره مقادیر اندازه گیری شده (دیتالاگر صدا) را دارد.

صوت چیست؟

صوت شکلی از انرژی است که توسط سازوکار شنوایی قابل تشخیص است و به بیان ساده صوت هر چیزی است که شنیده شود. محدوده فرکانس قابل درک برای انسان بین 16 _ 20000 هرتز است. امواج خارج از این محدوده فرکانسی را مادون صوت و ماوراء صوت می نامند. سر و صدا شایع ترین عامل زیان آور محیط کار است. حداکثر سر و صدای مجاز در محیط کار در یک شیفت 8 ساعته، 85-90 dB می باشد. صوت بیش از حد مجاز سبب ناشنوایی های حسی، عصبی و یا هر دو می گردد.

از مهمترین مشاغل در معرض خطر، می توان به کار با ماشین آلات صنعتی، نساجی، تولید چوب و الوار و کاغذ، تولید تنباکو وچرم، صنعت شیشه گری، صنعت چاپ، صنعت حمل و نقل و اتاق های پخت که با بخار گرم کار می کنند اشاره نمود.

Noise Dosimeter که برای تعیین مواجهه فردی کارگر با صدا در محیط کار استفاده می شود. دزیمتری دقیق ترین روش برای اندازه گیری میزان مواجهه می باشد. دقت دزیمتری در این است که در این روش کلیه ی زمان های مواجهه ی کارگر با تراز های مختلف در طول شیفت محاسبه و با استفاده از تراز معادل Leq دز دریافتی در یک شیفت کاری اندازه گیری می شود. در ساختمان هر دزیمتر از یک میکروفن که روی سینه یا یقه ی کارگر نصب می شودو سیم رابط و پردازشگر و نمایشگر استفاده می شود.

صدا سنج چیست؟

صدا سنج وسیله ای است که به منظور اندازه گیری شدت صوت و نمایش مقدار اندازه گیری شده به کاربر بکار می رود. معمولا صدا سنج ها دارای یک میکروفون، پردازشگر الکترونیکی و صفحه نمایش می باشد. میکروفون قادر به تشخیص تغییرات کوچک در فشار هوای ناشی از صوت بوده و تغییر آنها را به سیگنال های الکتریکی تبدیل می کند.

این سیگنال ها سپس توسط مدار الکترونیکی پردازش شده و نمایشگر میزان سطح صدا را بر حسب دسی بل نمایش می دهد. صدا سنج ها کاربردهای فراوانی در صنایع مختلف از جمله صداشناسی و تحلیل صوت، صنایع ماشین سازی، حمل و نقل، محیط زیست، پزشکی و… کاربرد دارد.

صوت سنج چیست ؟

صوت ارتعاش یا موجی است که از یک وسیله قابل ارتجاع متصاعد می‌شود. سرعت صوت، فاصله ای‌ست که یک موج صوتی در مدت زمان یک ثانیه در یک سیال می‌پیماید. سرعت صوت مشخص می‌کند که این موج در بازهٔ مشخصی از زمان چه مسافتی را طی می‌کند.

اندازه گیری صدا در بسیاری از صنایع به منظور حفاظت شنوایی و کنترل صدا بسیار حائز اهمیت می باشد، برای این منظور از صدا سنج ها و یا صوت سنج ها استفاده می شود. صداسنج ها میزان صدای تولید شده را اندازه گیری و برروی صفحه نمایشLCD نمایش می دهد. میزان صدا بر حسب dB و همچنین به صورت کد های رنگی روشن بر روی صفحه نمایش داده میشود. کاربر میتواند میزان صدا را برنامه ریزی کند به صورتیکه اگر صدا شدت یافت چراغهای LED از رنگ سبز به قرمز تغییر یابد و عبارت OVER بر روی صفحه نمایش نشان داده شود.

نکات مهم در هنگام انتخاب صوت سنج چیست؟

در انتخاب یک صدا سنج به موارد زیر توجه فرمایید:

  1. دقت اندازه گیری
  2. محدوده فرکانس
  3. دامنه دینامیک
  4. محدوده اندازه گیری صوت
  5. شبکه های اندازه گیری : A ،B ،C ،D ،Lin
  6. زمان اندازه گیری
  7. نوع دستی و اتوماتیک
  8. نوع نمایشگر و دقت آن
  9. قابلیت اتصال به کامپیوتر و ذخیره اطلاعات

صوت سنج دیجیتال با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی -  ما در این مطلب به موضوعات نحوه کار با دستگاه صداسنج-دستگاه اندازه گیری دسیبل-دستگاه آنالیز صدا-سنسور اندازه گیری صدا-دستگاه اندازه گیری فرکانس صدا-دستگاه صداسنج آنالیزوردار-دستگاه تراز سنج صوت پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ متروتیک تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله صوت سنج دیجیتال را با ارزانترین قیمت و با 30 تا 50 % تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران تامین نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از صوت سنج دیجیتال را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 02133992447 - 02177335772 - 09129305772  تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.   


جهت خرید و اطلاعات بیشتر با شماره تماس های زیر تماس حاصل نمایید 

021-33992447

021-77335772

09129305772

 

برای آموزش و تخفیفات ویژه به اینستاگرام مراجعه کنید

METROTIK.INST

 

بیش از 16 سال  تجربه بلند مدت همکاری با بازارهای جهانی و تولید کنندگان بزرگ بین المللی در کنار بهره گیری از کادر فنی و بازرگانی متخصص در امر واردات و تهیه تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، نیروگاه ، صنایع غذایی، دارویی و سایر سازمان ها و کارخانجات خصوصی و دولتی  و برخورداری از امکانات لجستیکی  و منطقه ای نظیر دفاتر اروپا و کشورهای همسایه ، متروتیک را به عنوان یکی  از شرکت های معتبر در زمینه تامین تجهیزات اندازه گیری ، ابزار دقیق و تجهیزات صنعتی  وابسته معرفی نموده است. 

برچسب ها




مقالات پیشنهادی


0 نظر



نظر شما چیست؟